Love will keep you up all night..

Så går ännu en strålande dag över till kväll och lugnet infinner sig på Herrgårdsvägen. Hela min dag har dock varit väldigt lugn, harmonisk och underbar. Började med att klockan ringde imorse, jag bestämde mig för att jag var värd en vilodag från skolan och sussade vidare. Väcks av ett sms från min kära david som är påväg hem mot Göteborg. Försöker ägna lite tid åt mina studier men bestämmer mig istället för att göra en mysig frukost och lägga mig framför tv:n en stund innan duschen väntade. Sedan bar det av med buss in mot stan där jag fick avnjuta en härlig lunch med min vackra pojkvänn. Efter lite tacos och pizza begav vi oss mot centralen, köpte glass och gick ut i solen. Sedan blev det ett farväl, och som alltid, urs och fy. Men på fredag sätter jag mig på tåget till Skövde, det gjorde dagens hejdå något enklare. Men det är alltid en plåga, att se någon man älskar försvinna, även om det inte är föralltid eller förevigt så är det jobbigt. Så jobbigt att man tydligen inte kan sova på nätterna. Nej utan min David sover jag inte många timmar! <3

När jag kom hem slängde jag mig i en solstol på baksidan och tog mig igenom ett par sidor i en engelsk bok, blev ganska många tillslut, men gud så skönt det var. Om det skulle bli sommar nu istället för vår kanske? Sedan begav jag mig upp till Fontinskogarna och avverkade återigen en mil. Och jag kan väl inte säg att det gick helt smärtfritt, men betydligt mindre smärtfritt än i måndags. Tur är väl det, jag menar, det går ju åt rätt håll iallafall =) Imorgon väntar ett nytt pass och massa jobb.

Du är luften jag andas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback