Love you loads <3

För ett år sedan hade jag ingen aning om att det gågna året skulle bli ett av dem mest fantastiska jag någonsin upplevt. Inte nog med att det vid denna tid förra året vankades student och annat som bara fick en att gå in i ett otroligt lyckorus. Utan vid denna tid förra året träffade jag en person som skulle ge mitt liv en vändning. När jag var mitt i krisen över vad som skulle hända efter sommaren dök en solstråle upp och fick mig att se livet från ett annat håll. Plötsligt var allting som innan känts så himla jobbigt, tungt och fel, så himla rätt och lätt. Du har gett mig en mening med livet, någonting att se fram emot, någonting att längta efter. För riktig saknad det är någonting jag har lärt mig vad det är det senaste året. Det finns ingen jag kan sakna så som jag saknar dig. Du har givit mig ett år av lycka, kärlek och förtroende. Du är otrolig som har orkat stanna när jag har varit som värst, som har orkat att alltid finnas där och lyssna på allt jag har att berätta. För ett år sedan trodde jag att jag aldrig mer skulle kunna lita på en kille, men hur skulle jag inte kunna lita på dig? Du trotsade alla mina fördommar och visade att det finns killar som är helt undebara och fantastiska som dig. Tyvärr så verkar det inte finnas så många av den varan, men jag har en och det är jag otroligt tacksam över. Du hjälpte mig att bygga upp mitt självförtroende från noll och du är och kommer alltid vara en förebild för mig. Som du alltid ställt upp, funnits där, lyssnat och tröstat. Under ett år har jag lärt känna dig snabbare än vad jag någonsin lärt känna någon annan. Efter fyra månader åkte vi till Los Angeles och det kändes inte ens lite konstigt, redan då visste jag att detta skulle bli någonting jag sent skull glömma. Att det skulle bli såhär bra, hade jag inte ens kunnat drömma om.

Du är du och du kommer alltid att vara den enda för mig. Med ett leende som får mig att smälta och med ett inre som får mitt hjärta att slå hårdare och hårdare för var dag. Jag hoppas att det alltid ska få vara såhär, för det är såhär jag vill ha det. Kan inte med ord förklara mina känslor, men jag hoppas att du känner dem. Nu har ett år gått och jag hoppas, tror och vill att det kommer bli många många fler. Jag vill upptäcka världen tillsammans med dig!

Tack för ett helt underbart år, tack för allt du ger mig, tack för att du finns och är den du är.

Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback