Milen..

Ja, tydligen har jag sprungit en mil idag. En förtrollad och vacker vårskog med blomstrande vitsippor och härligt fågelkvitter. Ja, tänk om jag ändå hade kunnat njuta av det när jag efter 4.5 km kommer till en backe som går typ rätt upp i 90 grader. Mjölksyran var där ett faktum och den enda gången jag njöt av vårskogen var när jag tog sista löpsteget efter ytterligare 5.5 km och visste att jag var i mål. Underbar känsla! Och just nu, känner jag mig väldigt duktig. Såhär ska jag fortsätta. Imorgon blir det ny löprunda, funderar dock på att ta en kortare löpstrecka imorgon.

Imorgon väntar även jobb och tidig uppgång. Därav borde jag inom kort studsa i säng, slå en pling till min david och somna!

image58

Natti!

Kommentarer
Postat av: hmm

full på bilden eller?

2008-04-24 @ 23:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback