Nervös

Ja, nu börjar nervositeten krypa närmare och närmare. Har precis bestämt mig för att avsluta pluggandet och målat naglarna. För hur kul är det egentligen att skriva ett köpavtal där man tar hänsyn till lagtextsamlingen, hm, inte det roligaste jag har gjort, men lärorikt som allt annat. Tänk, jag lär mig någonting nytt varje dag nästan.

Så snart ska jag bege mig in till stan, ska bara vänta på att naglarna ska torka och bestämma lämplig klädsel. Förhoppningsvis hinner jag in på hm en sväng för att köpa slingmedel. För nu ska jag bli blond igen, ska ta nån av mina systrar till hjälp ikväll tänkte jag. Me like. Sommarblond.

Sthlm på fredag och gud vad jag längtar!

Ett långt samtal igår som fick mig att inse både ett och annat. Men tyvärr så finns det många obesvarade frågor kvar. Men jag vet att det kommer lösa sig. Det är du och jag mot världen och det kan ingen ändra på!

Så, innan jag kletar ner hela tangentbordet med nagellack, bye for now.

Min dag idag? Hoppas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback