Skola

Ja, ack så längesen det var jag var där nu. Men tro inte att jag inte haft någonting att plugga för det. Nähäru, skrev precis klart ett juridisktavtal enligt avtalslagen och klottrade ner ett par rader om min syn på behovet av juridiska kunskaper i handelsverksamhet. Puh, klar i sista sekund, som alltid =) Tänk när man kom hemspringandes efter första dagen i första klass när man sprang hem till mamma efter skolan och var överlycklig för att man fått sin första läxa. Haha, tänk om man varit lika överlycklig över att få plugga nu, vad lätt allting hade varit. Well, snart om närmare bestämt en halvtimme bär det av till skolan för att avsitta marknadsföringsseminarium i två timmar, tjoho vad kul. (se ironin). Ikväll? jadu, den som lever får se. Har ju vart hurtig och tagit ett löppass innan frukost imorse, känns skönt att ha det överstökat. Men vad ska jag då ägna min lediga kväll åt? Plugg, blogg, en lång promenad... ja jag lär väl hitta på någonting.

Intervjun igår gick bra. Och jag gillade det jag var med om, känns lovande. Men det gjorde det ju sist med så denna gången förväntar jag mig inte ett smack! Håller tummarna för att det jag sa lät vettigt.


 


Skolaskolaskola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback