Skövde is the town

Ja, så har man spenderat denna helgen i Skövde med världens finaste pojk. Lite trångt att sova annars helt underbart. I fredags käkade vi lite mat och hängde tydligen med några skövde bor till en grillfest som vi snabbt lämnade för att gå hem och kolla på film som somvanligt slutade med att jag somnade. Stackars David.

Gårdagen skulle stjärnan spela match och jag bestämde mig för att gå ner på "stan" och försöka spendera lite pengar. Och visst, allting som är snyggt och billigt finns tydligen kvar här i skövde. Antingen har dem ingen smak för kläder eller så är staden alldeles för liten för att alla dem fina sakerna ska ta slut. Fick köpt mig en jeansklänning och en svart klänning samt. ett par svarta söta skor. I Like. Sen promenerade jag till Willys för att handla mat som jag tänkte att jag skulle göra innan David kom hem. Väl hemma utanför lägenheten upptäcker jag till min förtvivlan att nycklarna ligger i hans ficka. Så efter två timmars väntan var vi båda på plats i lägenheten igen, utsvultna. Lagade lite mat för att sedan somna gott på david framför en film (återigen).

Vaknade tidigt idag, får se vart dagen slutar. Tyvärr är hemresan ett faktum idag då jag ska pallra mig till jobbet imorgon. Typiskt.

Laterlater

Kommentarer
Postat av: hmm

trångt i en 120 säng, då måste ni vara tjocka ;)

2008-04-28 @ 12:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback