Sommarblond

Ja, nu sitter jag här med mössan i håret och väntar på att färgen ska sätta sig. Spännande, kommer inte ens ihåg hur jag såg ut när jag var blond längre, om det nu blir blont... kanske blir typ grönt eller orange färgat istället. Uh, hemska tanke. Men man ska aldrig säga aldrig!

Idag har jag för tredje gången denna veckan överlevt milen i fontin och ja, det börjar kännas bra faktiskt. Fram tills att jag efter tre kilometer idag sträckte mig rumpan. Det small till, men vem bryr sig? Inte kunde väl jag veta att det var en sträckning. Så nu haltar jag runt med en mössa på huvudet, ja ni kan ju själva förstå hur jag ser ut. Men vad gör man inte för att bli fin? Springer (beach 2008) och färgar håret (tydligen).

Annars har jag tagit mig igenom dagen med en del jobb. Sedan har jag lyckats inhandla två par skor, jag vet jag är duktig. Jag behövde faktiskt =) Sedan har jag inte gjort mycket alls. Borde slänga ner lite grejor i väskan eftersom att det bär av till Davie imorgon efter jobbet. Gud så jag längtar.

Inväntar resultat

Kommentarer
Postat av: carro

Å jag vill med våga färga blont igen men jag vågar fan inte =)
Hoppas du haft en bra fortsatt dag ?
Kram

Postat av: Patricia Klinteberg

Hoppas du haft en riktigt bra dag!
Godnatt, sovgott! :]

2008-04-24 @ 21:48:29
URL: http://PatriciaKlinteberg.blogg.se
Postat av: Sofie Karlsson

Linda goes blond, tjoho! :) (L)

2008-04-25 @ 10:47:42
URL: http://sofienataliekarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback