sömnproblem

ja, minst sagt, såhär blir det så fort du har åkt! Jag kan sova i timmar på dagarna, men så fort det vankas natt är att sova en omöjlighet. Ligger och vrider och vänder och skulle jag lyckas somna så vaknar jag kort därefter igen med en såndär panik kännsla. Stressad? Och nu är det inte så att jag sover middag varje dag och att det är det som är det egentliga problemet, utan från början gjorde jag inte det och kunde ändå inte sova på nätterna. Men nu har jag helt enkelt svårt att orka om jag inte får nån timmas sömn under eftermiddagen. Men so what? nu sitter jag här, sådär halv trött och ska snart göra migiordning för att ta mig till skolan.

Och idag är det faktiskt ingen vanlig dag, utan en alledeles speciell dag för en alldeles speciell person. Lilla Pettson fyller 19. Så idag ska Linda på kalas och sjunga, haha. Yes, jag har saknat dig vännen. Congrats! hipp hurra hurra hurra hurrrrrrraaaaaaaa =)

Och imorgon är det också en alldeles speciell dag, som vi har längtat efter sen långt tillbaka. Det bär av till Tandådalen med laget och gud så kul vi ska ha. En stor eloge till Jonna och Gävert som har dragit ett tungt lass som reseledare! Jag försökte packa igår, men fuck, hur ska jag få plats med allt? Jag sollar och tänker, men ärs, jag vet inte hur jag ska få ihop det. Men det ska gå, jag ska klara det =) promice!

I wisch you were here!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback