Stockholm

Yes, here we are.

Bilresan upp gick galant, okej den tog ett par timmar och vi hade ett par pissepauser, men vi hade ju inte bråttom fram. När vi kom in i själva stan greps vi alla av panik och ljudnivån steg avsevärt i bilen. Parkeringsbristen var ett faktum. Men efter att utforskat diverse gator i huvudstaden hittade vi en lämplig parkering ett par tvärgator bort. Vi tog vårt bagage och började traska bort mot lägenheten. Lite problem med nycklar och diverse galler gjorde att vi tillslut nästan fick bryta oss in i lägenheten, men icke, den var sjukt inbrottssäker. Tillslut kom vi på hur nycklarna och låsen skulle hanteras och vi steg in i en välstädad(?) lägenhet =)

Jag bestämde mig för att ha hemmakväll och vila upp mig inför denna dag. Dem andra traskade ner till medborgarplatsen för att dricka lite öl, men dök upp efter lite drygt två timmar och vi somnade efter lite snack.

Och ja, allting känns så bra nu. David, jag är lycklig med DIG <3

dags att göra stan

Kommentarer
Postat av: emilia

åh så roligt=) jag vill åxå till stockholm

2008-04-19 @ 10:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback