Surte IS IBK

Ja, som den trogna surtetös jag är skriver jag på för två år till och inleder till hösten min tolften säsong. Och ja, det känns så himla himla bra. Förra säsongen? pff, vad är det? Ett mellan år där allting handlade om att bli vuxen och mogna, ja, så kan man samanfatta det. Jag längtar tills dess att nästa säsong inleds. Jag har motivation igen och jag älskar mitt lag och allting som har med innebandyn att göra känns så himla himla bra. Såhär ska det fortsätta. Känner att jag vill ut i spåret och springa nu, blir nog en runda ikväll. Haha, behöver springa av mig lite tankar och kanske inse att det är LITE jobbigt att springa, att jag kanske inte borde längta SÅ mycket! =)

Surte IS for life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback