Tack!

Just nu vill jag bara bort, långt bort! Jag vet att jag inte borde vilja det, jag har roligare än någonsin och jag har många som bryr sig om mig. Men det finns så mycket som många inte vet, som gnager hål i huvudet på mig. En ständig oro som aldrig försvinner.

För tillfället känner jag bara att jag är så lycklig att jag har alla eldsjälar i laget. Även om inte ens hälften av er vet vad jag går runt och oroar mig för finns ni där som en stor sol. Ni får mig att tänka på annat och ni får mig att se ljuset när allting annat är nattsvart. Hur jag kan se ett ljus, det är ett rent under. Utan er vid min sida hade jag gått in i väggen vid det här laget. Ville bara säga att jag är hemskt glad att ni finns allihopa!

Life is hard!

Kommentarer
Postat av: Carro

Klart vi bryr oss om dig Kalle... vem skulle inte det? KRAM KRAM... jag hoppas verkligen att allt löser sig tilld et bästa.

Postat av: Sandra

Tydligen något man inte vet, men som inlägget nedan, klart vi bryr oss.. Kram på dig

2008-04-14 @ 18:20:20
Postat av: M.J

En blogg är till för att öppna sig så håll inte på med massa pikar att du mår dåligt eller oroar dig, säg vad edt är ist! så får du folk som vill läsa.

2008-04-14 @ 19:36:43
Postat av: Jag

Vissa saker kanske inte ska läggas ut i bloggen. Men man kanske ändå vill avreagera sig. Min blogg är väl min personliga blogg, där jag bestämmer vad jag ska skriva? Kontakta mig personligen om det är någonting du är nyfiken över, så kanske jag kan förklara för dig!

2008-04-14 @ 21:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback