Vardagen?

Suck, så slås man tillbaka till den hårda verkligheten. Ligger för närvarande i sängen med laptopen helt utslagen. Jobbat halva dagen idag för att sedan åka till skolan (?) trodde jag tills jag påvägen fick höra att det var inställt. Då styrde jag in mot stan istället och mötte upp mamma, för lite shopping. Tro det eller ej, jag kom hem utan att ha gjort av med en krona. Imorgon väntar full arbetsdag för att sedan pallra sig in till stan och möta upp Amelie för lite mat och bio, mys. JA tack, ta mig tillbaka till Tandådalen med brudarna det gick alldeles för fort!

Jag börjar bli gammal känner jag. Förkyld och ont i kroppen. Gångfärden från afterskin och hem gick inte helt smärtfritt i pjäxor. Och nu går jag ännu mindre smärtfritt. Men lite träningsverk har aldrig skadat! Jag älskar ju den känslan.

Våra namn står skrivna i stjärnorna, tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback