Znark 2

Minst sagt, vaknar imorse av att en syster yster kommer in och frågar om jag inte ska till skolan. Tittar lite sömndrucket på klockan och inser att det är en kvart kvar till bussen går. Har aldrig varit så snabb i hela min livshistoria, men jag hann bannemej i tid till skolan. Efter att jag tagit mig igenom 3 timmar juridik, älsklar lagböcker, begav jag mig mot staden utan att veta varför. Jag fick ett ryck och gick in på panache och klippte mig, väl behövligt, sen tog jag första bästa buss hem. Sedan jag kommit hem har jag hunnit med att plugga och träna.

Längsedan jag kände sådan längtan efter att få spela innebandy och träna. Jag tror det är påväg tillbaka. Och gud vad jag älskar denna känslan. Träningen idag var fantastiskt rolig. Ny tränare nya tag, men jag tycker ändå att det är otroligt sorgsligt att Tommi och Stefan inte är kvar som tränare. Kommer ta ett tag att vänja sig. Pratade med mamma och kom fram till att jag till hösten kommer att påbörja min tolfte säsong i Surte IS. Kan bara konstatera att jag börjar bli hemskt gammal. Och jag kan också konstatera att Tommi och Stefan har vart damlagstränare för Surte så länge jag kan minnas.

well, innan jag fäller en tår beger jag mig ner under täcket.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback