10/8 Söndag

Jag börjar bli människa igen, wiiihooo.

Gårdagen blev en härlig historia. Kul att se lite gamla kända trynen och skönt att rocka loss till gamla goa klassiker. Det blev helt enkelt lyckat. Lite dåligt med folk kan tyckas men det blir vad man göra det till. Vi gjorde det bra helt enkelt. Min tanke var att åka hem i tid för att få ordentligt med sömn inatt men klockan sprang ifrån mig och jag var hemma runt tresnåret. Därav har min dag mestadels tillsbringats i sängen med vattenflaskan som bästa vänn. Yes, man mår som man förtjänar. Men det var det värt, eller?

Nu är jag typ sanslöst uttråkad och nästan längtar efter att få kliva upp för att åka till jobbet och sälja skor imorgon. Tänk att man kan längta efter att få gå till jobbet. Det säger en hel del om denhär dagen, faktiskt. Eller kanske en hel del om mitt nya jobb. I love it.

Idag är sista dagen den här veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback