13/8

Sesådär, hemma i tid idag. Men vad gör det när man är så trött så att man skulle kunna somna på studs. John blund svek mig återigen och det blev bara ett par timmars sömn inatt. Har man ett jobb så har man och det var bara att kliva upp imorse (hur trött jag än var) och inta plats i butiken. När jag väl är där så bara njuter jag. I love it alot! Synd bara att jag vill ha hela butiken på mina fötter och att min lön, eller vänta skrev jag lön? Nä, det kommer väl sluta med att jag har handlat upp den innan jag har fått in den på kontot. Jag försöker hålla mig. Det viktigaste är att göra sitt bästa eller hur?

Trippen hem tillsammans med min älskade hjärtevän. Du är fin du. Utan dig hade jag inte överlevt denna sommaren och inte annars heller. Eller jag kanske hade överlevt men jag hade ju helt klart haft ett bra mycket jobbigare och tråkigare liv utan dig <3

Lite mat i magen och en stundande träning att se framemot. Tjiho.

Kommentarer
Postat av: Pettson

<3

2008-08-13 @ 22:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback