14/8

Så var ännu en jobbdag över. Många andra längtar efter att få gå hem från jobbet imorgon och göra helg, men jag har tydligen valt fel bransch. Här finns det inget som heter helg, här är det bara att jobba. Men det är roligt så jag gör det gärna. Idag fick jag återigen med mig en skokartong hem. Idag blev det ett par svarta mockaskor, höstskor. Tyckte att det passade bra nu när hösten börjar smyga sig på. Har även lagt undan ett par superläckra stövlar. Hmm. Inte okej.

Om en timme står jag redo på linjen för att avverka ett beeptest. Detta ovanpå gårdagens fys + dagens spring i stegarna. Mina ben är lite stumma men jag gör vad jag kan och jag hoppas att det tar mig långt. Iof hade jag ju bra mycket hellre tillbringat min kväll på kulturkalaset, men innebandyn går tydligen före.

Feelgood.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback