15/8 Fredag

Jag känner att det inte är okej att vara så trött som jag är nu på en fredag. Men det är bara att gilla läget, klockan är halvnio och jag har seriöst funderingar på att sova. Jag ska ju trots allt upp och jobba imorgon igen sen ska jag orka hänga med gänget på kvällen, så kanske lika bra att det blir en lugn fredag. Det var egentligen allt för längesedan jag hade en lugn fredag så jag ska ta vara på den genom att sova tror jag.

Kikade in på skolmailen och fick genast ångest när jag upptäckte att alla gruppuppgifter och annat för höstens första kurser låg ute på nätet. Oh no, jag är inte alls beredd på att plugga nu. Näe, jag jobbar ju. Men med endast två terminer kvar känner jag att jag fixar det liksom. Sen är jag klar, om jag inte får andra planer, vilka redan börjar snurra i huvudet på mig. Vi får väl se helt enkelt.

Finfrämmat i min butik idag med. I like it.

You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback