16/8 Lördag

Jag nästan svor över mig själv imorse när klockan ringde. När jag upptäckte att jag ställt klockan en timme för tidigt gav jag mig själv en eloge och somnade snabbt om. Skönt. När klockan ringde en timme senare var det bara att stiga upp och pilla i sig lite frukost. När jag sedan upptäckte att bussen som jag tänkte ta inte går på lördagar fick jag lite bråttom då jag hade ca. 15 min på mig att skrida om från nattens outfit till dagens. Men det gick bra och jag är på jobbet mer än i tid. Måste säga att det tar emot lite att åka hemifrån tidigt en lördag. Men när man väl är här är det alltid lika roligt, så jag bara gör det. Snart är det kväll igen liksom.

Appropå kväll så gick jag inte alls och la mig i tid under gårdagskvällen. Men jag måste säga att jag inte ångrar att jag tillslut valde att åka hemifrån. Mys och tjöt, det är så jag vill ha det.
 
Jag står kvar även när himlen faller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback