17/8 Söndag

Sista dagen på den här veckan. Ingen dag är den andra lik, även om vissa rutiner börjar falla på plats i mitt liv. Jobbet börjar bli en del av vardagen och snart drar även skolan igång. Sommarens fritid övergår till en fullspäckad allmenacka fylld med höstens matcher och diverse tentor och annat. Men jag måste säga att jag går mot hösten med massa energi åt allt dethär. Kanske för att jag har en Thailandsresa att se framemot, kanske för att jag känner mig ganska nöjd med livet i nuläget.

Gårdagen slutade inte alls som förväntat. Tidig hemgång med tanke på dagens jobb var planen. Men med facit i hand så såg inte avslutet på kvällen riktigt ut så. Men jag måste säga att jag är otroligt glad att jag inte följde planen och för att jag istället föll för grupptrycket. Tack för en fin kväll på trädgårn!

Se min förvandling!

Kommentarer
Postat av: Joy

Vart och när åker du till Thailand? Ska också dit:) kanske kan skriva i ett inlägg! MVH

2008-08-18 @ 11:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback