19/8 Tisdag

My new life. Jobb + Träning.

Idag har jag ägnat en del av min dag åt att ta emot och pack upp leverans, alltid lika roligt. Jag lyckades bli kär i ett par stövlar som jag förståss la undan. Bedårande vackra = Linda måste ha. Känner att en skoaffär kanske inte alls var rätt ställe att placera mig på. Inte för att jag inte trivs utan just för att det kan vara bra om man tjänar någonting också. Hm. Jag trivs och jag tänker stanna, helt klart.

Efter jobbet var jag och åt lite kinamat tillsammans med min numera 20åriga söta vänn. Hemskt omtyckt. Och jag har fortfarande dåligt samvete för att jag kom på att hon fyllde år igår en timme efter att jag pratat med henne i telefon. Ringde genast upp och förklarade att jag var en dålig kompis. Jag kom tillslut smärtfritt undan. Inte okej att glömma bort att en kompis fyller 20.

Hur mycket det än tog emot att styra bilen mot Skatås i regn så gjorde jag det, såklart. Man är ju seriös med sin idrott, eller hur var det nu igen? Vi tog oss runt 8an i ett alldeles perfekt tempo och det känns alldeles underbart såhär i efterhand. Nu kanske jag kan sova gott(?) inatt. En god natts sömn hör inte till min vardag längre. Men någongång får jag väl detdär tillbaka.

Jag önskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback