26/8 Tisdag

Tanken var att ta en morgontur runt Surte. Men när klockan ringde var jag snabb att ställa om den. Jag tyckte att jag var värd en sovmorgon efter gårdagens kvällsrunda. Så sovmorgon tog jag. Efter att jag hade sovit ytterligare en timme pallrade jag mig upp och gjorde lite frukost innan jag bytte om och knallade ner mot centrum i regnet. Jag kilade in på banken för att uträtta ett ärende inför morgondagens skolstart innan jag klev på bussen som tog mig till staden. Väl i framme i stan var det raka vägen till jobbet och det är också där jag har tillbringat hela dagen tillsammans med världens mest underbara jobbkamrat. Tur att vi har varandra.

Imorgon är det back to reality som gäller. Skolan drar igång och det innebär att det är frånochmed imorgon jag ska hinna med jobb, skola och innebandy på samma gång. Med rätt prioritering så ska jag lösa även detta.

Tanken leder till dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback