27/8 Onsdag

Jag har insett att det inte är någon idé att glädjas över en sovmorgon längre. Sömn är ändå ingenting för mig. Nä, vaknade klockan nio imorse och insåg att jag aldrig skulle kunna somna om. Så nu har jag uträttat lite sysslor i huset och käkat lite frukost/lunch. Borde dra damsugaren över golvet på mitt rum innan jag beger mig till Kungälv för introduktion i skolan med. Får se vad som hinns med, ska ju hinna byta om också och det kan ta sin lilla tid.

Till kvällen väntar träning. Förmodligen med saknad av våra töser som fortfarande kan namnge sig som juniorer (jag är inte avundsjuk) som åker till Riga idag för att lira lite träningsmatcher och annat kul. Lycka till flickor och se till att komma hem hela.

En del av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback