28/8 Torsdag

Tänka sig att jag inatt sov massa timmar, utan att vakna titt som tätt. Himla skönt. Första gången på länge som jag känner mig riktigt utvilad. Kan det vara fenomenet skolan som ger dem där sömnpillrerna? Eller så var det bara ren tillfällighet att det råkade bli så inatt. Lär vi märka.

Då jag inte behöver befinna mig på jobbet förrns 14.30 idag så har jag haft hela förmiddagen för mig själv. Och vad har jag ägnat den åt? Jo, jag har pysslat och städat lite på mitt rum sedan har jag stekt lite i solariet. Trots allt snack om hudcancer osv kände jag verkligen att jag behövde muntra upp mig själv med lite solariebränna. Korkat kan tyckas, jag vet inte vad jag tycker, skönt var det iallafall. Tänkte snart kila in i duschen för att göra mig klar inför jobbet.

Uppmuntrad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback