31/8 Söndag

Så var det söndag igen och vi är ännu en vecka längre fram på året. Just nu springer tiden iväg, snabbare än vanligt. Tiden går fort när man har roligt. Det ligger nog någonting i det där. Mitt schema är fullspäckat med jobb, träning och diverse nöjen. Känns skönt, då slipper man tänka så mycket. Fast egentligen så kanske det är tänka jag borde göra. Skjuter det åt sidan ett tag till framöver.

Pettson och Fia är hemma i landet igen. Skönt. Jag har saknat er massor!

Dagen har spenderats på Bianco. Efter lite jobb bar det av hemåt med bussen för lite mat. Hann knappt smälta maten innan jag bestämde mig för att styra upp mot Fontin för en löprunda. En härlig joggingtur i Kungälvsskogarna har nyss avverkats och jag ska strax kila in i duschen för att sedan slå mig ner med diverse plugg.

Om jag hade fått bestämma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback