Båstad.

Efter en helg i båstad kan jag väl bara konstatera att jag har en del känningar i så väl huvudet som i kroppen. Men det var det värt. Rolig innebandy och underbara kvällar med världens goaste gäng. Ja, för det är vid sånna här tillfällen som man verkligen ser vilket gött gäng vi är i Surte. På ett sätt vill man tillbaka, men jag tror inte jag hade pallat en dag till. Hjärncellerna som innhöll min bankkod är som försvunna. Smart där. Tur att man har ett kort till. Tjejer tack för en fantastisk helg.

Det finns så mycket att säga, men jag låter det stå oskrivet. Vi som var där, vi vet hur bra det var.



Detta kan vara livet när det är som bäst.

Kommentarer
Postat av: emma

loveli indeed ! du får gärna skicka bilder om du vill (A)

2008-08-04 @ 12:42:01
Postat av: Larsson

Tack detsamma, Kalle. Hur trevligt så helst.

2008-08-04 @ 14:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback