Tisdag 5/8

Nattens hämtning på Landvetter spårade ur. När vi närmade oss Surte och bilen la till min förtvivlan av. Snäll som man är sprang jag hela vägen hem för att hämta den andra bilen och vi fick hjälpas åt att bogsera hem den blå bilen som var ur funktion. Typiskt kan tyckas. Köp nya bilar tycker jag.

Idag steg jag upp för att åka till jobbet. En minst sagt hektisk dag med massor att lära. Men det är sjukt kul. Imorgon börjar det på alvar, då är det dags för mig att jobba helt själv. Hur ska detta gå? På torsdag ska jag tydligen sköta stängningen själv. Hm... spännande. Men ingen kan vara gladare än mig för att jag fått den här chansen. Skulle vara min mamma då som hemskt gärna utnyttjar diverse rabatter. haha. Idag fick jag med mig ett par chicka skor hem till mig själv, detta kan bara sluta på ett sätt.... Time will tell.

Kvällen ska spenderas i min fars sällskap som det ser ut nu. Mys.

Vad vill du egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback