4/11 Torsdag

Min dag blev allt annat än som jag hade tänkt mig. Klev upp alldeles för tidigt imorse för att köra min mor till jobbet. Sedan var planen att åka till skolan. Men ett sms påvägen hem om div sjukdom + mitt trötta huvud gjorde att jag istället åkte hem och kröp ner i min varma säng igen. Jag behöver väl inte förklara hur skönt det var?

Vaknade igen runt halvett och ringde min Caroline i hopp om att hon hade frisknat till och orkade åka till stan. Men icke. Då dyker ett erbjudande om lunch på stan upp och jag nappade såklart. Ingen shopping för min del denna gång. Duktigt. Efter detta åkte jag hem och plockade upp syster yster för ett besök på kungälvs solarium. Vad jag längtar tills värmen blir till verklighet. Inte ens en månad kvar nu. Skönt är vad det ska bli.

Efter att ha bättrat på brännan lite åkte jag till Caroline för att låna våra inspelade föreläsningar sedan plockade jag upp min mor i stan. Ett himla flängandes hitochdit. Men det är ju skönt att andra planerar ens dag åt en så man slipper själv. Haha.

Nu ska jag sätta igång med lite studier sedan får jag se vart kvällen leder mig...

Se dig omkring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback