5/11 Fredag



Så var det helg igen. Nuförtiden går veckodagarna lika fort som helgerna. Vart tar all tid vägen. Nu är jag väl snart 40. Suck. Inget fel på det men jag vill ju hinna njuta av livet och ta vara på det.

Dagen startade med lite plugg framför datorn. Efter två timmar bestämde jag mig för att fatta grepp om min bästa vänn damsugaren och ta en sväng om i huset. Vad gör man inte för att slippa plugga? Efter det var jag trött på att vara duktig och kilade ner till centrum för att ta bussen mot stan med petts. Tanken var väl mest att umgås och göra ett ärende. Men vi blev lite hungriga och sedan hade jag vips en påse i handen. Vi traskade vidare och vips så hade jag en påse till i handen. Ajabaja Linda. Men shopping är aldrig fel.

Nu inväntar jag lite kompisar och klockan åtta så bänkar vi oss framför idol med lite chips och cola. Precis som jag vill ha det just idag!

Heaven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback