I am a live.

Helt utmattade efter den langa resan kom vi antligen fram till cape panwa dar vi ska tillbringa storre delen utav varnan semester. Och jag tror minst sagt att jag kommer att overleva. Forsta kvallen letade vi fort upp en restaurang och inspekterade senare stranden. Efter det tog vi ett dopp i poolen uppe pa takterassen och krop i sang. Fanns en viss oro i ganget over om man skulle kunna sova eller inte. Men det visade sig att det inte skulle bli nagra storre problem.

Vaknade i lagom tid igar for att kliva upp och ata en underbar hotellfrukost som man bara hade kunnat onska sig. Efter att ha varit har en gang tidiagre vet vi att frukosten kan vara lite sisadar. Men hittills finns det inget att klaga pa. Massa frukt och yoghurt. Precis vad jag vill ha. Haha. Dagen spenderade vi pa stranden. Jag skulle vilja saga att vi sag ut som strandade salar allihopa. Pa kvallen gick vi langst kajen som vi har har och shoppade lite. Mys.

En thailands kvinnlig servitor kom fram till oss igar. Det forsta hon sa var: Vackravackra svenska flickor. Hur gamla? 17,18? Jo, men tack. Detta ar andra gangen pa tva veckor jag far hora att jag ser ut som 17. Jag kommer val gladja mig at det i aldre dagar.

Nu har jag svart for att sova men jag hoppas att dem andra vaknar snart. Da blir det frukost sedan blir det en dag vid stranden igen. Jag klagar inte. Men det ar ju ohygligt varmt. I love.

Solsolsol


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback