Jag lämnar landet...



Hur det känns att ha en 10 timmars flygresa framför sig? Jag ställer mig istället frågan, hur det känns att ha två veckor i Thailand framför mig? Och svaret på den frågan kan många med mig.

Tankarna på Thailand bar mig när det var som värst i sommras och har burit mig genom jobbiga perioder den här hösten och nu är det äntligen dags att inta solstolen och låta solstrålarna steka mig i två veckor. Jag ska glömma allt vad tid och dagar är. Jag ska släppa stressen och komma hem som en utvilad och bra människa.

Jag ska försöka hålla er uppdaterade genom bloggen!



Kommentarer
Postat av: Terre

Flygresan dit gick smärtfritt ska du veta :D

Hemresan däremot, då man bara ville hem, var seeeg.

Och du,, ingen uppdatering!! Ingen tid framför en data då du är på semester :P Ha de götttt

2008-12-27 @ 21:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback