Julkänsla.



Klockan ringde tidigt imorse trots att jag faktiskt var ledig idag. Jag och Caroline hade planerat för en dag på stan. Julklappar var prioritet ett. Jag började fint med att inhandla en ny skinnjacka och ett par örhängen till mig själv. Snyggt Linda. Senare fick vi faktiskt inhandlat både en och två julklappar och jag böjar se ett slut på julklappshandlandet. Och jag börjar falla in i en härlig julstämmning. Känns fint.

Lunchen bestod av thaimat. Lite uppladdning för att det bara är 10 dagar kvar idag!

Avslutade dagen med ett härligt innebandypass. Inledde träningen med fys och avslutade mer eller mindre som konor på planen då det var dags för tvåmålsspel. Lite möra i benen kan man säga! Men med lite julmusik på uppvärmningen var den här dagen fulländad. En dag full med julkänsla. Yes.

Om du bara visste det du inte vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback