Mycket!

Kortfattat kan man beskriva mitt liv som mycket just nu. Förutom att det är jobb, skola och innebandy så har jag gått och införskaffat ett gymkort som jag vill använda dygnet runt. Så det här med att blogga hamnar lite längre ner på priolistan. Men jag ska försöka hålla kvar. Känns som om att det är många som stänger ner nu. En negativ trend. Urs. Räcker det inte med lågkunjuturen?

Det är över lag mycket att göra och det är över lag ganska mycket tankar just nu. Vad ska hända härnäst? Jag gör bäst i att inte fundera så mycket. Någonting jag känner att jag faktiskt blivit bättre på. Sluta tänka allt för mycket och försöka ta saker och ting som det kommer. Det som händer det händer liksom. Och saker blir som dem blir. Japp!

Här näst blir det träning iaf :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback