Plugga?


Nu bär det snart av mot Ale gymnasium för att lira lite boll. Jag måste nog tagga ner lite för jag känner att jag är lite övertaggad nästan och det brukar inte ge så bra resultat, ne.

Annars har jag spenderat morgonen med plugg. Allt för att kunna dricka vin och spela spel med flickorna ikväll. Känner att jag ändå har kommit en bit. Visst, man kan aldrig plugga för mycket och jag sitter alltid och panik pluggar dagen innan tenta. Men det hör till. Och jag har fixat det fint innan. Lite farligt att tänka så. Men jag åker snart och vill gärna hänga lite med nära och kära innan jag lämnar för två veckor i solen. Så jag lämnar förmodligen plugget hemma ikväll och myser till det med vin och annat kul.

I try my best to understand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback