Sunday



Kan väl bara konstatera att gårdagens afton inte alls blev som jag hade tänkt mig. Jag var väl ganska deppig efter förlusten och jag kände att jag inte hade råd att vara trött och halvbakis idag. Så jag tog mitt förnuft till fånga och stannade hemma och sov.

Idag vaknade jag, pigg och allert. Det var längesen jag hade den känslan. Åkte med mamma och George till Kungsmässan för att inhandla en gran och diverse julklappar. Jag införskaffade även lite gymkläder och en såkallad värmespray till håret. Detta är ingenting som jag tidigare har använt mig utav. Men eftersom att plattången numera är min bästa vän var detta helt klart en nödvändig produkt för att slippa slitna toppar.

Sedan jag kom hem har jag borrat ner mig i studier. Tenta i säljteknik och butikskommunikation imorgon. Det ni. Börjar känna lätt panik för allt som ska hinnas med innan avresa mot Stockholm/Thailand. Men det får lösa sig helt enkelt. Håll en tumme för mig imorgon. Det lär behövas.

Jag andas din kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback