Dagen före helg!

Torsdag är alltid dagen före fredag och på fredag inleder man helgen. Torsdagarna brukar alltid kännas lättare när jag tänker så. Den här torsdagen har gått av bara farten trots att jag arbetade hårt på DIOS och hade två töser intill mig som inte var sena med att prata om deras flykt till Thailand idag. Jag lovade mig själv att inte låta tankarna sväva iväg, men nu sitter dem förmodligen på flygplatsen. Den 26e december då är det äntligen min tur!

Efter jobbet styrde jag bilen mot gymmet och fick ett pass avklarat. Känns så underbart skönt faktiskt. Njuter av att tralla runt på gymmet. Idag såg jag sånna där riktiga gym killar som bara lyfter skrot och inte tränar kondition. Må hända att dem tycker att dem är snygga och tuffa, men jag tycker det då inte. Ser ju faktiskt ut som om att dem är tjocka i min mening.

LITE plugg avklarat idag med. Sköna känsla.


I want to love you baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback