Friskhetstecken

Dagen startade sisådär klockan sex, jag steg upp ur sängen drog på mig mjukisarna och gick ut för att sätta mig i bilen. Påvägen hann jag höra lita fågelsång, yes våren är här. Där började den dag som skulle bli en av dem bättre på länge, sett till situationen jag befinner mig i. Jag åkte till jobbet och jobbade till fyra. Väl hemma igen hade jag bestämt mig för att knyta på mig löparskorna och bege mig till kungälvsskogarna, där jag förövrigt fick höra att dem sett varjar. Detta fick jag dock inte höra förrns jag kom hem. Jag som så fridfullt tog mig igenom femman i lugn takt. Var väl tur att jag inte visste någonting kanske. Och när jag tagit mig igenom fem kilometer var jag alldeles nostalgisk och trött såklart. Men det var den där sköna trötthetskänslan som kommer fram när man andats massa frisk luft och är alldeles matt i kroppen. Ahhh, jag älskar det. Löptur åp schemat imorgon igen kanske. Då ska jag snart vara i form. Med det menar jag också på att, orkar jag springa fem kilometer, utan att dö. Då är jag väldigt mycket på rätt väg. JAG ÄR FRISK =)

Sedan jag kom hem har jag gjort mig en smaskig middag, pasta och kyckling. Har även tillbringat lite tid åt plugg. Precis i rätt läge dök även min fina David upp och lyste med sin närvaro. Jag kan inte vara annat än lycklig när du är nära. Det är lycka när den är som bäst!

I mina tankar hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback