Jäsp.

Ännu en såndär onödig fredag, skön, men hemskt onödig. Det enda jag har att göra är att plugga och det räcker väl egentligen. Men plugg är inte riktigt det jag vill spendera mina fredagskvällar med, men måste man så måste man. Kollade en sväng på lets dans, men fick återgå till pluggandet då mitt samvete gnagde hål i huvudet på mig, är det meningen att man ska ha sådant samvete en fredag? - Nej.

Imorgon åker Surte buss mot Malmö, ser ut som om att det blir ännu en gång utan Linda Karlsson =( åh, jag vill. Men jag måste tänka på mina studier. Dessutom blir jag typ ledsen av att sitta vid sidan av och se allting från läktaren. Det är inte min grej. Visst jag borde vara med och stötta, men även om jag inte är med på bussen så är jag med här hemma på mitt rum. Vid min dator som uppdateras minst en gång varje minut. Och mitt Surtehjärta finns med på bussen såklart!

Torsdagen innebar för delar av laget minigolf. Vi kan väl alla konstatera att det är tur att det är innebandy vi spelar och inte minigolf. Gäfvert stod som segrare när golfrundan var avklarad. Congrats! Och behöver jag ens säga att det var hemskt trevligt att vara tillbaka bland Surtestjärnorna igen? Som jag har saknat det. På måndag tänkte jag börja köra igen. Om jag inte blir sämre det vill säga, men det blir jag inte.



Surte på minigolfrunda

Nej, om jag skulle återgå till pluggandet kanske?

So long!

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad snackar du om??? Det ser man ju på bilderna att vi tillhör eliten i bangolf... Ha ha.... se till och bli frisk nu. Kram

2008-02-23 @ 22:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback