Sjukling?

Ja, minst sagt! Men jag är på bättringsvägen, jag känner det... Bara den här retande hostan som tar kål på mig. Och så länge jag har den kommer jag inte kunna kliva över sarien igen =( Så fort min puls stiger och jag blir lite varm så kommer hostan som en pest, täpper igen mina luftrör och jag tror nästan att min sista stund är inne. Okej, där överdrev jag lite. Men det är synd om mig, jag lovar ;-)

Men imorgon ska jag försöka ta mig till DIOS och jobba lite, sen ska jag vara chaufför åt mor min som tydligen har planerat in lite after work. Jag måste dessutom plugga, tenta på fredag. Man kan aldrig vara nog förberedd har jag hört, och även om jag känner mig färdig för att göra tentan ikväll så bör jag ägna ett par timmar till åt antekningar och lite uträkningar, för mitt eget bästa. Det är värt det när man går därifrån och känner att man har fixat det. (ja jag försöker peppa mig själv till att ta tag i det)

David mitt guldkorn!

Kommentarer
Postat av: Terre

Haha, ja, du har vart med länge du :)
Bli frisk nu gumman!

2008-02-10 @ 21:03:18
Postat av: Pettson

hjärtat.. jag sitter med dig på läktaren, det vet du. inget spel här inte :) :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback