Vårkännsla

Ja, det luktade vår idag 8+ och sol.. Och när det blir blir vår blir jag alldeles nostalgisk och jag tillochmed längtar efter att få sätta på mig löparskorna och  bege mig ut i skogen. Men så länge man är sjuk, så får man inte.  Mja,  suss,  kanske borde lyssna på vad du säger och pallra mig iväg till läkaren, hosta har man vart med om förr, men inte en sånnhär som aldrig ger sig! Man ska väl lyssna på dem gamla och erfarna ;-)

Så var vårt ledarkunskapsarbete inlämnat och puh vilken lättnad, helvettes veckan är över, eller? mja, sätter fröken karlsson inte igång med tenta pluggandet snarast, blir det stress framöver igen. Så vad jag tänker göra idag och två dagar frammåt är att sitta med min lap top någonstans nere i Helsingborg och studera. Och självklart ska jag pyssla om min stackars David också, som ska operera bort sina visdomständer. Med andra ord hinner jag inte pallra mig upp till träningen idag heller för att iallafall få en skymt av mitt fantastiska lag. Tre poäng i helgen och jag blev genast mycket friskare och jag fick genast mycket mer gjort på mitt arbete. Jag är stolt över er flickor och jag är så oerhört glad att jag får spela med just er. (när jag är frisk dvs.)

Vissa människor slutar aldrig förvåna en.

Vitsippan ute i backarna står, niger och säger att nu är det vår....Tralalalala

Kommentarer
Postat av: Den yngre Karlssonen

Vart håller du hus igentligen? Typ försvunnen! :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback