Eftermiddagshetta!

Imorgon, imorgon, imorgon... är dagen då jag åker hem. Just precis nu känns det bra, men det går ju upp och ner som allt annat här i livet just nu. Men som sagt, tummen upp just nu. (får skynda mig att skriva klart innan det vänder)

Såhär halvvägs igenom arbetsdagen är jag ganska utmattad faktiskt. Det är nog värmen här i Stockholm som gör det. Trodde jag skulle rinna bort förut när jag skulle springa ett litet ärende. Men jag besegrade solen med mina nya solisar i högsta hugg. Jag har en kvällsbåttur och en middag ute vid havet på någon havskrog att se fram emot, keep going linda, keep going. Så jag ska nog härda ut tills det blir dags att styra hem mot Värmdö, jadå.

Lite planer för morgondagens afton. Dem kräver dock att jag kommer hem i tid och så skulle det bli hemskt mycket trevligare om solen ville skina på oss, ah. Allsång och vin... Någon mer som är på kanske? =)

Allt för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback