Föll från himlen..

Planerna föll ner från himlen och det blev biomys på sergel. "Jiddra inte med Zohan" hette filmen och jag måste säga att den var en succe. En komedi som innehöll lite av varje och jag kan bara rekomendera den faktiskt. Fick mig många skratt. Efter bion styrde vi bilen ut mot Värmdö igen och jag kunde sitta och fundera hur jag skulle göra med dagens träning i 40 minuter. Jag kom fram till att antingen kunde jag vrida ur nyckeln och lägga mig på soffan framför tv:en eller så kunde jag växla upp och köra ett pass i regnet. Jag kom hem, jag växlade upp och jag körde ett pass. Så nu har jag precis landat i soffan efter att ha fått i mig en grillad hamburgare a la Pappa. Nu ska jag mysa lite med familjen framför tv:en.

1 vecka

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad du är flitig Linda. Jag tippar på att du kommer vara Surtes mest vältränade spelare sen.... Kram kram kram kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback