Förmiddag blir till eftermiddag...

Snart är ännu en dag till ända och jag känner att jag har bidragit med massor idag. Jo, för jag har ju faktiskt fört in massa fakturor i excel, sprungit och hämtat paket och öppnat massa post, samt öppnat dörren för en snickare som för näravarande sätter upp gardinstänger här i lägenheten. Mycket ansträngande! Pappa kom hem från Halmstad, vi hann med en tio minuters lunch sedan begav han sig igen, denna gången på möte. Dvs. jag har tillbringat ännu en dag i min ensamhet. Men morgondagen ser lite mer händelserik ut, inte mig emot!

En efterlängtad (?) syster ankommer runt åttasnåret. Så framöver har jag åtminstonne någon att gnabbas med när det blir långtråkigt och ensamt. Känns bra! Jag har saknat dig på riktigt!

Sedan har jag hunnit inhandla mina undanhängda plagg - ett linne. Vilket betyder tre kjolar och två bodys. Så nu kan jag bli sommarfräsch när solen skiner. Längtar! Men såklart har jag hittat fler saker som skulle kunna råda bot på min shoppingabstinens. Tur, då har jag någonting att sukta efter dem närmaste dagarna.

Jag försöker, jag försöker och jag försöker. Men älskling tro mig, det är fan inte lätt. Tänk om du och jag kunde vara lätt. Men då kanske det inte hade varit någon riktig kärlek.

Would you know my name if you saw me in heaven?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback