Grå morgon

En grå morgon, sjukt grå. Men en ledig morgon och det är ju faktiskt inte så dumt, även om den hade varit bättre om det var soligt. Nej, ska snart pallra mig upp för att äta frukost, snart. För hur skönt äre inte att bara ligga kvar under täcket och känna värme. Det är klart, det är ju mysigare om man är två, men nu är jag ju inte två utan bara en. Och den som jag skulle vilja dela täcke med, den är inte i Sverige. Suck.

(  ) Torsdag Hemresa
(  ) Torsdag Kärt återseende med Pettson
(  ) Fredag jobba på Bianco
(  ) Fredag Mys med flicksen

Ingen risk att det inte finns någonting att göra hemma. Eller egentligen, det blir väl som man gör det. Men jag älskar ett liv i fart och fläkt så jag planerar in mycket.

HoneyHoney.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback