Kvällen

Ytterligare en lång dag går mot sitt slut och det är inte bara dagen som är slut utan även jag. Men dagen har varit innehållsrik och mycket mysig. Sådanna här dagar får det gärna komma fler utav. När man liksom bara är och bara gör just det som faller en in liksom. Yes, me like.

Buss 403 är tydligen rätta stället att ragga upp en ett år äldre tös på. hahaha.

Morgondagen är en både fruktad och efterlängtad dag. Gothia drar igång vilket innebär att jag ska befinna mig på kviberg tillsammans med Sofie imorgon bitti klockan tio för diverse arbete. Troligtvis kommer även någon som jag saknat åter till Sverige och Göteborg. Jag är orolig. Dvs. jag har en rolig natt framför mig.

I think about you and me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback