Lördag

Härliga lördag! En helt oplanerad lördag, precis rätt i detta läget. Har sprungit runt på stan en sväng med mamma och soffs som skulle inhandla det sista inför sin resa. Ja, på måndag åker la familia och jag och Sofia blir kvar hemma. Känns skönt på ett sätt, men tanken på att dem på tisdag ligger på beachen och glassar gör mig aningen svartis. Men tanken på ett helt hus och två bilar för mig själv svalkar svartsjukan lite!

Gothia är över och det känns både tomt och otroligt skönt.

På måndag ska jag jobba på Bianco igen. Var där och hängde lite idag, pratade med min chef å så ;-) Detta kommer bli bra, sjukt bra. Så himla himla glad är jag!

Vilken lördag.




Kommentarer
Postat av: Cass

Vilken Bianco? :)

2008-07-20 @ 13:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback