Måndag morgon

Mer död än levande efter helgen. Men idag ska jag ut till västkustens klippor och vila upp mig igen. Oh, i adore. Syrran har stuckit till jobbet och kvar är jag ensam. Just idag kan det kanske vara skönt, men annars är det ganska tråkigt. Nej, jag ska försöka pricka in samma ställe som familjen Petterson för att slippa bli allt för ensam idag.

Familjen är påväg över dem grekiska alperna. Får väl säga att just idag och kanske några fler av deras dagar hade jag gärna varit med på. Okej, jag erkänner, jag saknar.

En månad kvar till skolan börjar nu och jag har inte ett dugg ångest. Nej, känns som om att jag har haft sommarlov i evigheter. Med detta menar jag inte att jag LÄNGTAR till skolan börjar, bara att det kan vara skönt att ha nått att sysselsätta sig med. Typ läsa kurslitteratur. Okej, jag ångrade mig igen.

Sol, vind och vatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback