Min arbetsgivare (L)

Så var jag och syster tillbaka på kontoret igen. Då det var brist på saker att göra fick vi göra stan idag istället för att jobba. Vilken bra arbetsgivare jag har va? Jag mest glider liksom. Och imorgon blir det båt, sol och bad, självklart ska vi ta oss igenom litelite jobb med.

Efter mycket provande och vel fick jag med mig ett par rosa chinos och ett arband hem och jag är helnöjd. Trots att det fanns mermermer jag vill ha. Shoppingen i stockholm är livsfarlig för min plånbok, den gråter men inte jag! Syrran införskaffade också ett par chinos samt. en strandklänning, läckert.

Om några minuter styr vi bilen mot skärgården, solen, vattnet och båten.

Du finns i mina tankar...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback