Minnen för livet!

När jag gick på stan häromdagen hörde jag en tjej som gnällde väldigt mycket på sin kille. Då bestämde jag mig för att om du nu skulle komma tillbaka till mig ska jag ALDRIG mera gnälla. Nej, det lät verkligen inte bra. Dessutom har jag insett hur bra vi verkligen hade det tillsammans, hur stor våran kärlek verkligen var och hur mycket jag verkligen uppskattade den. Man får inte ta varandra för givet och man måste faktiskt visa tacksamhet även mot dem som står en närmast. Den här tiden är otroligt jobbig, men jag tror att om vi hittar tillbaka till varandra igen och ger kärleken en ny chans så kommer vi vara starkare än någonsin. Du är kärleken i mitt liv.

Minnen dyker upp. Vackra minnen, underbara minnen och oförglömliga minnen. En tår söker sig ner längst min kind. Jag kommer alltid att minnas våran tid som en helt fantastisk tid. Och jag bara hoppas att jag kan få fler vackra minnen tillsammans med dig... Ännu finare och ännu mer underbara.

Jag börjar bli hemskt, hemskt, hemskt orolig. Har det hänt någonting eller är jag inte värd ett svar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback