På söder..

En middag på söder, upphämtning av Soffsen och hemfärd till huddinge. Har precis smaskat i mig en klick hasselnötsglass och min dag är fullbordad. Mina trötta ögon längtar efter att få blunda. Fast egentligen finns det ingenting dem längtar efter så mycket som att möta din blick och fångas av dig igen. Du är mitt ögongodis och mitt allt.

För närvarande trivs jag ganska bra här i Stockholm. Tänk om man kunde förflytta sina vänner hit också. Johanna kanske förflyttar sig hit under helgen. Hade vart bra mysigt. Här kan jag fly vardagen där hemma. Här har jag en annan vardag som är olik den där hemma, den som jag alltid delade med dig. Även om jag tänker på dig varje sekund, slipper jag påminnas om att det jag gör nu gjorde jag tillsammans med dig för en vecka sedan. Men jag är medveten om att det kommer slå tillbaka när jag väl är hemma igen.

När troll mor har lagt sina elva små troll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback