Packa?

Vadå, måste man packa när man ska åka iväg? Typiskt mig, klockan är kvart över nio och jag har inte ens börjat. Näe, jag vet inte ens vart mina matchställ befinner sig efter renoveringen. Men men... det dyker väl upp och jag har ju faktiskt hela natten på mig. Vi åker ju inte förrns imorgon liksom. Kameran är framlagd och klubborna ligger i bilen, vad behöver man mer?

Avslutade precis en middag med några nära vänner, Therese, Sara och Linda.M. Ibland undrar man varför man inte hinner ses oftare. Men livet fungerar väl så. Vi har jobb, vi har aktiviteter och vi har familj. Och man ska väl inte säga att vi tyvärr har det utan vi ska väl iställer glädjas åt varandra och vara glada för dem stunderna vi får tillsammans. Det tycker jag.

Nyklippt och nyslingad är man med. Känns sommarfräscht så här på sensommaren ;-)

Jag lurar mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback